fredag den 23. november 2007

uge 4: Flickr

#7
Hu hej hvor det går, det var uge 4! Har nu lagt nogle feriebilleder på "Flickr".
Man finder ud af meget i 23ting, bl.a. at man godt kan blive mere forvirret , end man er i forvejen, men heldigvis også klogere ... men bedst af alt: at få uventede kommentarer. Tak Laura! Hyggeligt at høre fra dig. Nu sidder jeg bare med ét stort spørgsmål: Hvordan ...... havnede du på min blog?
Den klassiske node med de mange analyser driller stadig. Hovedposten er forsvundet ud i den blå luft, og bindposten vender lige så hurtigt, som jeg opdaterer den, tilbage til min retmængde. Heldigvis har jeg p.t. kun lavet få analyser, resten kommer på, når jeg er sikker på, at den tør gå ud i den store digitale verden.
Men som nævnt i starten af indlægget, dette var uge 4 ... MON VI SNART FÅR JULEFERIE?

1 kommentar:

Dorthe Seierøe sagde ...

Nu ved jeg selvfølgelig ikke lige, hvordan Laura (Winding?) har fundet dig. Men jeg har til min overraskelse opdaget, at min blog ligger på google, så det er ikke så privat så det gør noget. K.h. Dorthe